Przejdź do treści
?ADL?

prezentacja Błogosławieństw na YouTube


Nie wiesz jak zamówić błogosławieństwo?

przeczytaj ten przewodnik zanim wykrecisz numer do konsultanta, najprawdopodobniej odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wątpliwości.


1. Jak zamówić?
2. Wybierz model
3. Podaj dane na okładkę
4. Wybierz papier
5. Zdecyduj czy na 1 stronie (1 str wnętrza) będzie zdjęcie/zdjęcia
6. Wybierz wzór podziękowań (2 strona wnętrza)
7. Sposoby mocowania kartek:
8. wybierz formę dostawy:
9. zapłata za zamówienie:
10. Potwierdzenie projektu
11. Nadal masz pytania?


1. Jak zamówić?


2. Wybierz model:

modele błogosławieństw obejrzysz w dolnej części tej strony. KLIKNIJ
modele przedstawione na stronie są standardami, możliwe jest wprowadzanie zmian jednak wiąże się to z dodatkowymi opłatami.
Mamy możliwość stworzenia zupełnie indywidualnego błogosławieństwa z własnym złoceniem/tłoczeniem z indywidualnej matrycy.

w przypadku modeli z możliwością założenia okuć (nie polecamy okuć do modeli z obszyciem - PEREŁKA) istnieje możliwośc założenia okuć złotych nr 01 lub "bananów" srebrnych i złotych.
      Okucia złote zakładamy do złotych okładek oraz do innych okładek w przypadku wybrania opcji złocenia na okładce
okucia srebrne zakładamy przy wyborze srebrzenia zamiast złocenia. Ze względu na małą popularność srebrzeń - te zlecenia trudniej przyspieszyć.




3. Podaj dane na okładkę:

w przypadku błogosławieństw należy podać oprócz modelu okładki (np perełka) model złoceń (np E)

standardowo okładka będzie wyglądać jak w wybranym modelu, jednak można zmienić np złocenie na srebrzenie, zmienić tłoczone ornamenty itp - za takie zmiany obowiązuje indywidualna dopłata.

ceny poszczególnych zdobień sa podane przy każdym modelu okładki na stronie.

w zależności od wybranej opcji podaj wszystkie dane na okładkę

- przy wyborze opcji B podaj tylko imiona i datę ślubu - w opcji B zawsze piszemy miesiąc słownie.

np.
Anna i Paweł
24 lutego 2012 r.

- przy wyborze opcji z matrycami podaj imiona rodziców, miejsce i datę ślubu
lub imiona pary, rodziców, miejsce i datę ślubu

w personalizacji zawsze standardowo piszemy miesiąc słownie i poprawnie odmieniony, jeżeli chcesz aby wyzłocić datę w inny sposób zaznacz to wyraźnie w zamówieniu ( w opcji B zawsze piszemy miesiąc słownie )
jeśli wyślesz nam datę 24.02.2012r. wyzłocimy ją zgodnie z naszym standardem chyba że zaznaczysz wyraźnie, że chcesz aby data ta pozostała w takiej formie jak została podana w zamówieniu - wówczas wykonamy matrycę według.



4. Wybierz papier:

do wyboru masz:

papier biały offset 185 g
chamois 185 g - kremowy papier z delikatną fakturą - imituje papier czerpany
Jeżeli chcesz mieć zdjęcia wydrukowane w kolorze, to wiedz że na papierze CHAMOIS kolory zgasną i przybiorą odcień żółtawy. Na tym papierze ładnie wygląda sepia i CZ-B.



5. Zdecyduj czy na 1 stronie (1 str wnętrza) będzie zdjęcie/zdjęcia


cennik i przykłady - za obróbkę i wydruk zdjęcia obowiązuje dopłata
wzory wydruków (na 1 i 2 stronę)
tutaj znajdziesz informacje jakie zdjęcia wybrać

zdjęcia załącz w mailu z opisem rozmieszczenia
możesz także zrezygnować z wydruku

UWAGA! nierozważny wybór zdjęcia może skutkować dodatkowymi kosztami - przeczytaj zasady nadsyłania zdjęć.

6. Wybierz wzór wydruku - tekst błogosławieństwa (2 strona wnętrza)


Wnętrze podziękowań drukujemy gratisowo. w przypadku indywidualnego projektu (zmiana wiersza, inne wydruki, inne ornamenty) doliczana jest opłata - wyceniana indywidualnie.
wybierz wzór wydruku (wzory na 1 i 2 stronę)
podeślij także informację jaki podpis mamy wydrukowac pod tekstem, jeśli życzysz sobie aby podziękowania były podpisane

możesz też zrezygnować z wydruku jednak nie zmieni to kosztu.

Przy wyborze gdzie brak jest jakichkolwiek wydruków dołączamy 3 kartki papieru do wydrukowania lub zapisania we własnym zakesie. kartki można umieścić za tasiemkami w okładce. Jest to często wybierana opcja ponieważ własny tekst pisany ręcznie jest bliższy sercu i często jest cieplej odbierany przez parę młodą.


7. Sposoby mocowania kartek:

  • kartki wkładane pod tasiemki - jest to opcja która jest stosowana zawsze gdy wybierzesz okładkę bez wydruków
  • wydruki przyklejone na stałe do okładki - jest to opcja stosowana zawsze gdy wybierzesz okładkę z wydrukami


8. wybierz formę dostawy:


do wyboru jest:

wysyłka kurierska - kurier UPS - dostawa na 2-3 dzień po wysłaniu przez nas paczki - 17 zł
odbiór osobisty 0 zł - w siedzibie naszej firmy

uwaga! nie wysyłamy paczek pocztą polską ani za pobraniem
kurier UPS może dostarczyć paczkę do domu lub do miejsca pracy

paczki są pakowane w kartonowe pudełka, owijane czarną folią oraz zabezpieczane firmową taśmą



9. zapłata za zamówienie:


Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy informację o przyjęciu zamówienia, wycenę oraz dane do przelewu

ponieważ nasze produkty są personalizowane i w przypadku rezygnacji nie mamy możliwości sprzedania produktu komuś innemu zaczynamy realziację dopiero po przedpłacie lub wpłacie

zaliczki (zaliczka tylko w przypadku zamówienia osobiście w biurze co namniej 50% wartości zamówienia)

przelewu można dokonać internetowo, w banku lub na poczcie (nie polecamy wpłaty na poczcie ponieważ czasami na wpłatę czeka się nawet do 2 tygodni)

Standardowy czas realizacji to 14 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty. W przypadku zleceń przyspieszonych jest to od 1 do kilku dni roboczych. Za przyspieszenie zlecenia obowiązuje dopłata.


10. Potwierdzenie projektu


po otrzymaniu wpłaty przygotowujemy projekty, które odsyłamy na maila do potwierdzenia. Dopiero gdy projekty są zatwierdzone możemy zacząć realizację, tak więc prosimy o pozostawanie z nami w kontakcie. Nie zatwierdzenie projektów moze wydłużyć czas realizacji zamówienia.
W przypadku wyboru gotowego projektu bez zmian projekty nie są wysyłane.

W sezonie wysyłka projektów może nastąpić nawet po 10 dniu roboczym!

Jesteśmy wdzięczni Osobom, które razem z nami pilnują terminu realizacji zlecenia :) więc nie przeszkadzają nam maile z zapytaniem o przebieg prac.
Staramy się utrzymywać łączność na bieżąco. Korespondencja sieciowa ma wiele zalet ale też i wad - nie ma gwarancji, że adresat otrzymał wiadomość stąd prosimy o potwierdzanie otrzymania od nas wiadomości.


Jeżeli następnego dnia po wysłaniu zamówienia nie otrzymałeś odpowiedzi na mail skontaktuj się z nami, zdarzają się różne wypadki losowe, niezależne od nas awarie serwerów itp.
W sezonie Maj - Sierpień odpowiedź na mail może sie opóźniać do trzech dni.
Z powodu wielości zleceń nie jesteśmy w stanie odpowiadać na bieżąco - przepraszamy.


11. Nadal masz pytania?








Zapraszamy na nasz profil na facebook