Nie wiesz jak zamówić podziękowania?przeczytaj
ten przewodnik zanim wykrecisz numer do konsultanta, najprawdopodobniej
odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wątpliwości.
2. Wybierz model podziękowań:
modele podziękowań obejrzysz w dolnej części tej strony.
KLIKNIJ
modele przedstawione na stronie są standardami, możliwe jest wprowadzanie zmian jednak wiąże się to z dodatkowymi opłatami.
Mamy możliwość stworzenia zupełnie indywidualnych podziękowań z własnym złoceniem/tłoczeniem z indywidualnej matrycy.
w przypadku złoceń na okładce zakłamy okucia złote
w przypadku srebrzeń na okładce zakładamy srebrne okucia
3. Podaj dane na okładkę:
standardowo okładka będzie wyglądać jak w wybranym modelu, jednak można
zmienić np złocenie na srebrzenie, zmienić tłoczone ornamenty itp - za
takie zmiany obowiązuje indywidualna dopłata.
jeżeli wybierasz opcję z personalizacją podaj czy wybierasz opcję
bardziej ozdobną lecz droższą z matrycy czy tańszą z czcionek
introligatorskich
tak wyglądają te opcje zdjęcie poniżej:
podaj także imiona i datę ślubu
prawidłowo będzie to np:
Anna i Paweł
24 lutego 2012 r.
w personalizacji zawsze standardowo piszemy miesiąc słownie i poprawnie odmieniony.
Jeśli wyślesz nam datę 24.02.2012r. wyzłocimy ją zgodnie z naszym standardem
Złożenie z czcionek imion i daty ślubu i wydrukowanie ich na jednej okładce -
40,00
zł
jezeli ten sam skład drukujemy na kolejnym wyrobie w tym samym miejscu to za nadrukowanie na drugiej okładce to
15,00 zł
Czyli przy zakupie dwóch podziękowań koszt za wykonanie złoconych
nadruków imion i daty będzie sumą 40,00 +15,00 = 55,00
zł
za dopłatą 25 zł możemy zmienić napis na inny w ten sposób stworzysz podziękowanie dla kogoś innego.
KLIKNIJ
4. Wybierz papier:
do wyboru masz:
papier biały offset 185 g
chamois 185 g - kremowy papier z delikatną fakturą
5. Zdecyduj czy na 1 stronie (1 str wnętrza) będzie zdjęcie/zdjęcia
cennik i przykłady
tutaj znajdziesz informacje jakie zdjęcia wybrać
zdjęcia załącz w mailu z opisem rozmieszczenia
możesz także zrezygnować z wydruku jednak nie zmieni to ceny
6. Wybierz wzór podziękowań (2 strona wnętrza)
Wnętrze podziękowań drukujemy gratisowo. w przypadku indywidualnego projektu doliczana jest opłata - wyceniana indywidualnie.
ściągnij więc nasze wzory
KLIKNIJ i wybierz wzór wydruku
możesz także podesłać informację jaki podpis mamy wydrukowac pod tekstem, jeśli życzysz sobie aby podziękowania były podpisane
możesz też zrezygnować z wydruku jednak nie zmieni to ceny podziękowania
przy wyborze braku jakichkolwiek wydruków dołączamy 3 kartki papieru do
wydrukowania lub zapisania we własnym zakesie. kartki można umieścić za
tasiemkami w okładce.
7. Sposoby mocowania kartek:
- kartki wkładane pod tasiemki - jest to opcja która jest stosowana zawsze gdy wybierzesz okładkę bez wydruków
- wydruki przyklejone na stałe do okładki - jest to opcja stosowana zawsze gdy wybierzesz okładkę z wydrukami
8. wybierz formę dostawy:
do wyboru jest:
wysyłka kurierska - kurier UPS - dostawa na 2 dzień po wysłaniu przez nas paczki - 17 zł
odbiór osobisty 0 zł -
w siedzibie naszej firmy
uwaga! nie wysyłamy paczek pocztą polską ani za pobraniem
kurier UPS może dostarczyć paczkę do domu lub do miejsca pracy
paczki są pakowane w kartonowe pudełka, owijane czarną folią oraz zabezpieczane firmową taśmą.
Ważne!
- obejrzyj dokładnie paczkę przed podpisaniem odbioru - jezeli paczka
wygląda na otwieraną lub zniszczoną zażycz sobie otwarcie paczki przy
kurierze - nie zapomnij cykać fotki aparatem ( komórka ). Jest to
bardzo ważne w przypadku składania reklamacji gdy np dotrze uszkodzona
przesyłka.
9. zapłata za zamówienie:
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy informację o przyjęciu zamówienia, wycenę oraz dane do przelewu
ponieważ nasze produkty są personalizowane i w przypadku rezygnacji nie
mamy możliwości sprzedania produktu komuś innemu zaczynamy realziację
dopiero po przedpłacie lub wpłacie zaliczki (zaliczka tylko w przypadku
zamówienia osobiście w biurze co namniej 50% wartości zamówienia)
przelewu można dokonać internetowo, w banku lub na poczcie (nie
polecamy wpłaty na poczcie ponieważ czasami na wpłatę czeka się nawet
do 2 tygodni)
Standardowy czas realizacji to 14 dni roboczych od daty zaksięgowania
wpłaty. W przypadku zleceń przyspieszonych jest to od 1 do kilku dni
roboczych. Za przyspieszenie zlecenia obowiązuje dopłata ustalana
indywidualnie zależnie od sytuacji.
10. Potwierdzenie projektu
po otrzymaniu wpłaty przygotowujemy projekty, które odsyłamy na maila
do potwierdzenia. W sezonie projekty moga być wykonane w 10 - 12 dniu
roboczym - czyli tuz przed wysyłką. Dopiero gdy projekty sa
zatwierdzone możemy zacząć realizację, tak więc prosimy o pozostawanie
z nami w kontakcie. nie zatwierdzenie projektów moze wydłużyć czas
realizacji zamówienia.
w przypadku wyboru gotowego projektu bez zmian projekty nie są wysyłane.
jeżeli następnego dnia po wysłaniu zamówienia nie otrzymałeś odpowiedzi
na mail skontaktuj się z nami, zdarzają się różne wypadki losowe,
niezależne od nas awarie serwerów itp.
11. Nadal masz pytania?