prezentacja Błogosławieństw na YouTube
Nie wiesz jak zamówić błogosławieństwo?przeczytaj
ten przewodnik zanim wykrecisz numer do konsultanta, najprawdopodobniej
odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wątpliwości.
1. Jak zamówić?
2. Wybierz model
3. Podaj dane na okładkę
4. Wybierz papier
5. Zdecyduj czy na 1 stronie (1 str wnętrza) będzie zdjęcie/zdjęcia
6. Wybierz wzór podziękowań (2 strona wnętrza)
7. Sposoby mocowania kartek:
8. wybierz formę dostawy:
9. zapłata za zamówienie:
10. Potwierdzenie projektu
11. Nadal masz pytania?
2. Wybierz model:
modele błogosławieństw obejrzysz w dolnej części tej strony.
KLIKNIJ
modele przedstawione na stronie są standardami, możliwe jest wprowadzanie zmian jednak wiąże się to z dodatkowymi opłatami.
Mamy możliwość stworzenia zupełnie indywidualnego błogosławieństwa z własnym złoceniem/tłoczeniem z indywidualnej matrycy.
w przypadku modeli z możliwością założenia okuć (nie polecamy okuć do
modeli z obszyciem - PEREŁKA) istnieje możliwośc założenia okuć złotych
nr 01 lub "bananów" srebrnych i złotych.
Okucia złote zakładamy do złotych
okładek oraz do innych okładek w przypadku wybrania opcji złocenia na
okładce
okucia srebrne zakładamy przy wyborze srebrzenia zamiast złocenia. Ze
względu na małą popularność srebrzeń - te zlecenia trudniej
przyspieszyć.
3. Podaj dane na okładkę:
w przypadku błogosławieństw należy podać oprócz modelu okładki (np perełka) model złoceń (np E)
standardowo okładka będzie wyglądać jak w wybranym modelu, jednak można
zmienić np złocenie na srebrzenie, zmienić tłoczone ornamenty itp - za
takie zmiany obowiązuje indywidualna dopłata.
ceny poszczególnych zdobień sa podane przy każdym modelu okładki na stronie.
w zależności od wybranej opcji podaj wszystkie dane na okładkę
- przy wyborze opcji B podaj tylko imiona i datę ślubu - w opcji B zawsze piszemy miesiąc słownie.
np.
Anna i Paweł
24 lutego 2012 r.
- przy wyborze opcji z matrycami podaj imiona rodziców, miejsce i datę ślubu
lub imiona pary, rodziców, miejsce i datę ślubu
w personalizacji zawsze standardowo piszemy miesiąc słownie i poprawnie
odmieniony, jeżeli chcesz aby wyzłocić datę w inny sposób zaznacz to
wyraźnie w zamówieniu ( w opcji B zawsze piszemy miesiąc słownie )
jeśli wyślesz nam datę 24.02.2012r. wyzłocimy ją zgodnie z naszym
standardem chyba że zaznaczysz wyraźnie, że chcesz aby data ta
pozostała w takiej formie jak została podana w zamówieniu - wówczas
wykonamy matrycę według.
4. Wybierz papier:
do wyboru masz:
papier biały offset 185 g
chamois 185 g - kremowy papier z delikatną fakturą - imituje papier czerpany
Jeżeli chcesz mieć zdjęcia wydrukowane w kolorze, to wiedz że na
papierze CHAMOIS kolory zgasną i przybiorą odcień żółtawy. Na tym
papierze ładnie wygląda sepia i CZ-B.
5. Zdecyduj czy na 1 stronie (1 str wnętrza) będzie zdjęcie/zdjęcia
cennik i przykłady - za obróbkę i wydruk zdjęcia obowiązuje dopłata
wzory wydruków (na 1 i 2 stronę)
tutaj znajdziesz informacje jakie zdjęcia wybrać
zdjęcia załącz w mailu z opisem rozmieszczenia
możesz także zrezygnować z wydruku
UWAGA! nierozważny wybór zdjęcia może skutkować dodatkowymi kosztami - przeczytaj zasady nadsyłania zdjęć.
6. Wybierz wzór wydruku - tekst błogosławieństwa (2 strona wnętrza)
Wnętrze podziękowań drukujemy gratisowo. w przypadku indywidualnego
projektu (zmiana wiersza, inne wydruki, inne ornamenty) doliczana jest
opłata - wyceniana indywidualnie.
wybierz wzór wydruku (wzory na 1 i 2 stronę)
podeślij także informację jaki podpis mamy wydrukowac pod tekstem, jeśli życzysz sobie aby podziękowania były podpisane
możesz też zrezygnować z wydruku jednak nie zmieni to kosztu.
Przy wyborze gdzie brak jest jakichkolwiek wydruków dołączamy 3 kartki
papieru do wydrukowania lub zapisania we własnym zakesie. kartki można
umieścić za tasiemkami w okładce.
Jest
to często wybierana opcja ponieważ własny tekst pisany ręcznie jest
bliższy sercu i często jest cieplej odbierany przez parę młodą.
7. Sposoby mocowania kartek:
- kartki wkładane pod tasiemki - jest to opcja która jest stosowana zawsze gdy wybierzesz okładkę bez wydruków
- wydruki przyklejone na stałe do okładki - jest to opcja stosowana zawsze gdy wybierzesz okładkę z wydrukami
8. wybierz formę dostawy:
do wyboru jest:
wysyłka kurierska - kurier UPS - dostawa na 2-3 dzień po wysłaniu przez nas paczki - 17 zł
odbiór osobisty 0 zł - w siedzibie naszej firmy
uwaga! nie wysyłamy paczek pocztą polską ani za pobraniem
kurier UPS może dostarczyć paczkę do domu lub do miejsca pracy
paczki są pakowane w kartonowe pudełka, owijane czarną folią oraz zabezpieczane firmową taśmą
9. zapłata za zamówienie:
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy informację o przyjęciu zamówienia, wycenę oraz dane do przelewu
ponieważ nasze produkty są personalizowane i w przypadku rezygnacji nie
mamy możliwości sprzedania produktu komuś innemu zaczynamy realziację
dopiero po przedpłacie lub wpłacie
zaliczki (zaliczka tylko w przypadku zamówienia osobiście w biurze co namniej 50% wartości zamówienia)
przelewu można dokonać internetowo, w banku lub na poczcie (nie
polecamy wpłaty na poczcie ponieważ czasami na wpłatę czeka się nawet
do 2 tygodni)
Standardowy czas realizacji to 14 dni roboczych od daty zaksięgowania
wpłaty. W przypadku zleceń przyspieszonych jest to od 1 do kilku dni
roboczych. Za przyspieszenie zlecenia obowiązuje dopłata.
10. Potwierdzenie projektu
po otrzymaniu wpłaty przygotowujemy projekty, które odsyłamy na maila
do potwierdzenia. Dopiero gdy projekty są zatwierdzone możemy zacząć
realizację, tak więc prosimy o pozostawanie z nami w kontakcie. Nie
zatwierdzenie projektów moze wydłużyć czas realizacji zamówienia.
W przypadku wyboru gotowego projektu bez zmian projekty nie są wysyłane.
W sezonie wysyłka projektów może nastąpić nawet po 10 dniu roboczym!
Jesteśmy wdzięczni Osobom, które
razem z nami pilnują terminu realizacji zlecenia :) więc nie
przeszkadzają nam maile z zapytaniem o przebieg prac.
Staramy się
utrzymywać łączność na bieżąco. Korespondencja sieciowa ma wiele zalet
ale też i wad - nie ma gwarancji, że adresat otrzymał wiadomość stąd
prosimy o potwierdzanie otrzymania od nas wiadomości.
Jeżeli następnego dnia po wysłaniu zamówienia nie otrzymałeś odpowiedzi
na mail skontaktuj się z nami, zdarzają się różne wypadki losowe,
niezależne od nas awarie serwerów itp.
W sezonie Maj - Sierpień odpowiedź na mail może sie opóźniać do trzech dni.
Z powodu wielości zleceń nie jesteśmy w stanie odpowiadać na bieżąco - przepraszamy.
11. Nadal masz pytania?
Zapraszamy na nasz profil na facebook