Przejdź do treści
?ADL?
Nie wiesz jak zamówić podziękowania?
przeczytaj ten przewodnik zanim wykrecisz numer do konsultanta, najprawdopodobniej odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wątpliwości.


1. Jak zamówić?


2. Wybierz model podziękowań:

modele podziękowań obejrzysz w dolnej części tej strony. KLIKNIJ
modele przedstawione na stronie są standardami, możliwe jest wprowadzanie zmian jednak wiąże się to z dodatkowymi opłatami.
Mamy możliwość stworzenia zupełnie indywidualnych podziękowań z własnym złoceniem/tłoczeniem z indywidualnej matrycy.

w przypadku złoceń na okładce zakłamy okucia złote
w przypadku srebrzeń na okładce zakładamy srebrne okucia




3. Podaj dane na okładkę:

standardowo okładka będzie wyglądać jak w wybranym modelu, jednak można zmienić np złocenie na srebrzenie, zmienić tłoczone ornamenty itp - za takie zmiany obowiązuje indywidualna dopłata.

jeżeli wybierasz opcję z personalizacją podaj czy wybierasz opcję bardziej ozdobną lecz droższą z matrycy czy tańszą z czcionek introligatorskich
tak wyglądają te opcje zdjęcie poniżej:


podaj także imiona i datę ślubu
prawidłowo będzie to np:

Anna i Paweł
24 lutego 2012 r.

w personalizacji zawsze standardowo piszemy miesiąc słownie i poprawnie odmieniony.
Jeśli wyślesz nam datę 24.02.2012r. wyzłocimy ją zgodnie z naszym standardem

Złożenie z czcionek imion i daty ślubu i wydrukowanie ich na jednej okładce - 40,00 zł
jezeli ten sam skład drukujemy na kolejnym wyrobie w tym samym miejscu to za nadrukowanie na drugiej okładce to 15,00 zł

Czyli przy zakupie dwóch podziękowań koszt za wykonanie złoconych nadruków imion i daty będzie sumą 40,00 +15,00 = 55,00 zł





za dopłatą 25 zł możemy zmienić napis na inny w ten sposób stworzysz podziękowanie dla kogoś innego. KLIKNIJ

4. Wybierz papier:

do wyboru masz:

papier biały offset 185 g
chamois 185 g - kremowy papier z delikatną fakturą



5. Zdecyduj czy na 1 stronie (1 str wnętrza) będzie zdjęcie/zdjęcia

cennik i przykłady

tutaj znajdziesz informacje jakie zdjęcia wybrać

zdjęcia załącz w mailu z opisem rozmieszczenia
możesz także zrezygnować z wydruku jednak nie zmieni to ceny


6. Wybierz wzór podziękowań (2 strona wnętrza)


Wnętrze podziękowań drukujemy gratisowo. w przypadku indywidualnego projektu doliczana jest opłata - wyceniana indywidualnie.
ściągnij więc nasze wzory KLIKNIJ i wybierz wzór wydruku
możesz także podesłać informację jaki podpis mamy wydrukowac pod tekstem, jeśli życzysz sobie aby podziękowania były podpisane

możesz też zrezygnować z wydruku jednak nie zmieni to ceny podziękowania

przy wyborze braku jakichkolwiek wydruków dołączamy 3 kartki papieru do wydrukowania lub zapisania we własnym zakesie. kartki można umieścić za tasiemkami w okładce.


7. Sposoby mocowania kartek:

  • kartki wkładane pod tasiemki - jest to opcja która jest stosowana zawsze gdy wybierzesz okładkę bez wydruków
  • wydruki przyklejone na stałe do okładki - jest to opcja stosowana zawsze gdy wybierzesz okładkę z wydrukami


8. wybierz formę dostawy:


do wyboru jest:

wysyłka kurierska - kurier UPS - dostawa na 2 dzień po wysłaniu przez nas paczki - 17 zł
odbiór osobisty 0 zł - w siedzibie naszej firmy

uwaga! nie wysyłamy paczek pocztą polską ani za pobraniem
kurier UPS może dostarczyć paczkę do domu lub do miejsca pracy

paczki są pakowane w kartonowe pudełka, owijane czarną folią oraz zabezpieczane firmową taśmą.

Ważne! - obejrzyj dokładnie paczkę przed podpisaniem odbioru - jezeli paczka wygląda na otwieraną lub zniszczoną zażycz sobie otwarcie paczki przy kurierze - nie zapomnij cykać fotki aparatem ( komórka ). Jest to bardzo ważne w przypadku składania reklamacji gdy np dotrze uszkodzona przesyłka.


9. zapłata za zamówienie:


Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy informację o przyjęciu zamówienia, wycenę oraz dane do przelewu

ponieważ nasze produkty są personalizowane i w przypadku rezygnacji nie mamy możliwości sprzedania produktu komuś innemu zaczynamy realziację dopiero po przedpłacie lub wpłacie zaliczki (zaliczka tylko w przypadku zamówienia osobiście w biurze co namniej 50% wartości zamówienia)

przelewu można dokonać internetowo, w banku lub na poczcie (nie polecamy wpłaty na poczcie ponieważ czasami na wpłatę czeka się nawet do 2 tygodni)

Standardowy czas realizacji to 14 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty. W przypadku zleceń przyspieszonych jest to od 1 do kilku dni roboczych. Za przyspieszenie zlecenia obowiązuje dopłata ustalana indywidualnie zależnie od sytuacji.


10. Potwierdzenie projektu


po otrzymaniu wpłaty przygotowujemy projekty, które odsyłamy na maila do potwierdzenia. W sezonie projekty moga być wykonane w 10 - 12 dniu roboczym - czyli tuz przed wysyłką. Dopiero gdy projekty sa zatwierdzone możemy zacząć realizację, tak więc prosimy o pozostawanie z nami w kontakcie. nie zatwierdzenie projektów moze wydłużyć czas realizacji zamówienia.
w przypadku wyboru gotowego projektu bez zmian projekty nie są wysyłane.


jeżeli następnego dnia po wysłaniu zamówienia nie otrzymałeś odpowiedzi na mail skontaktuj się z nami, zdarzają się różne wypadki losowe, niezależne od nas awarie serwerów itp.


11. Nadal masz pytania?