Przejdź do treści
ADL
Nie wiesz jak zamówić księgę?
przeczytaj ten przewodnik zanim wykrecisz numer do konsultanta, najprawdopodobniej odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wątpliwości.


1. Jak zamówić?


2. Wybierz model księgi gości:

modele ksiąg obejrzysz w dolnej części tej strony. KLIKNIJ
modele przedstawione na stronie są standardami, możliwe jest wprowadzanie zmian jednak wiąże się to z dodatkowymi opłatami.
Mamy możliwość stworzenia zupełnie indywidualnej księgi z własnym złoceniem/tłoczeniem z indywidualnej matrycy.


3. Podaj dane na okładkę:

standardowo okładka będzie wyglądać jak w wybranym modelu, jednak można zmienić np złocenie na srebrzenie, zmienić tłoczone ornamenty itp - za takie zmiany obowiązuje indywidualna dopłata.

jeżeli wybierasz opcję z personalizacją podaj czy wybierasz opcję bardziej ozdobną lecz droższą z matrycy czy tańszą z czcionek introligatorskich
tak wyglądają te opcje: różnica cenowa pomiędzy jedną a drugą opcją to ok 50 zł



podaj także imiona i datę ślubu
prawidłowo będzie to np:

Anna i Paweł
24 lutego 2012 r.

w personalizacji zawsze standardowo piszemy miesiąc słownie i poprawnie odmieniony, jeżeli chcesz aby wyzłocić datę w inny sposób zaznacz to wyraźnie w zamówieniu
jeśli wyślesz nam datę 24.02.2012r. wysłocimy ją zgodnie z naszym standardem chyba że zaznaczysz wyraźnie że chcesz aby data ta pozostała w takiej formie jak została podana w zamówieniu.

standardowo napis główny na okładce jest taki jak na podanych dla przykładu zdjęciu. jednak za dopłatą 15 zł możemy zmienić napis na inny - oto matryce jakich możemy do tego użyć: KLIKNIJ

przy wyborze złoceń zakładamy okucia złote 01
przy wyborze srebrzeń zakładamy okucia srebrne banany




4. Wybierz papier:

do wyboru masz:

Księgi pionowe:

papier biały offset 185 g
chamois 185 g - kremowy papier z delikatną fakturą



Księgi poziome:

papier biały 80 g
papier chamois gładki 80 g

blok chamois jest bardziej ozdobny lecz droższy (cena dla każdej opcji podana jest przy kazdym modelu na stronie)
poniżej zdjęcia ze zbliżeniem wyglądu kartek



5. Wybierz wzór 1 strony do wydruku:


pierwsza strona jest drukowana gratisowo. w przypadku indywidualnego projektu doliczana jest opłata - wyceniana indywidualnie.
wybierz więc wzór wydruku:

dla księgi pionowej: kliknij tutaj

dla księgi poziomej: kliknij tutaj

możesz też zrezygnować z wydruku jednak nie zmieni to ceny księgi


6. Zdecyduj czy na 2 stronie będzie wiersz i/lub zdjęcie


na 2 stronie gratisowo w standardzie drukujemy wiersz zachęcający gości do wpisywania się
dodatkowo możemy wydrukować tam zdjęcie pary młodej w kolorze, czerni i bieli lub sepii
za obróbką i wydruk zdjęcia obowiązuje dopłata 27,50 zł

tutaj zobaczysz jak wygląda wersja ze zdjęciem oraz bez zdjęcia.
w ksiedze pionowej
w księdze poziomej
tutaj znajdziesz informacje jakie zdjęcie wybrać

zdjęcie załącz w mailu
możesz także zrezygnować z wydruku na 2 stronie jednak nie zmieni to ceny księgi


7. wybierz formę dostawy:


do wyboru jest:

wysyłka kurierska - kurier UPS - dostawa na 2 dzień po wysłaniu przez nas paczki - 16 zł
odbiór osobisty 0 zł - w siedzibie naszej firmy

uwaga! nie wysyłamy paczek pocztą polską ani za pobraniem
kurier UPS może dostarczyć paczkę do domu lub do miejsca pracy

paczki są pakowane w kartonowe pudełka, owijane czarną folią oraz zabezpieczane firmową taśmą




8. zapłata za zamówienie:


Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy informację o przyjęciu zamówienia, wycenę oraz dane do przelewu

ponieważ nasze produkty są personalizowane i w przypadku rezygnacji nie mamy możliwości sprzedania produktu komuś innemu zaczynamy realziację dopiero po przedpłacie lub wpłacie

zaliczki (zaliczka tylko w przypadku zamówienia osobiście w biurze co namniej 50% wartości zamówienia)

przelewu można dokonać internetowo, w banku lub na poczcie (nie polecamy wpłaty na poczcie ponieważ czasami na wpłatę czeka się nawet do 2 tygodni)

Standardowy czas realizacji to 14 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty. W przypadku zleceń przyspieszonych jest to od 1 do kilku dni roboczych. Za przyspieszenie zlecenia

obowiązuje dopłata.


9. Potwierdzenie projektu


po otrzymaniu wpłaty przygotowujemy projekty, które odsyłamy na maila do potwierdzenia. dopiero gdy projekty sa zatwierdzone możemy zacząć realizację, tak więc prosimy o pozostawanie z nami w kontakcie. nie zatwierdzenie projektów moze wydłużyć czas realizacji zamówienia.



jeżeli następnego dnia po wysłaniu zamówienia nie otrzymałeś odpowiedzi na mail skontaktuj się z nami, zdarzają się różne wypadki losowe, niezależne od nas awarie serwerów itp.


10. Nadal masz pytania?